Gdje mi je psihijatrica? - Marilena Dužman - osvrt: Dragana Latinović

2020-08-13

Najbolji čovjekov prijatelj nije knjiga, a ni pas, najbolji čovjekov prijatelj je psihijatar, ali šta ako vas on nogira i ostavi da se snalazite sami?

Gdje su vam tada granice i kako je to dovelo do toga da postanete najbolji prijatelji s djevojkom bivšeg muža koji inače žive kat iznad vas, saznat ćete ako pročitate roman istarske spisateljice Marilene Dužman.

Da li je moguć novi početak nakon kraha velike ljubavi? Koliko bola možete da oprostite onome tko vas je povrijedio i koliko ste spremni da uložite truda u novi početak?

"Gdje mi je psihijatrica?" na momente komičan ali je prvashodno ljubavni roman, s daškom dalmatinskog đira.

Moj lični utisak nakon pročitanog je da ljubavne romanse ne moraju biti potpisane stranim imenom da bi bile čitane, imamo mi dosta domaćih autora koji im mogu parirati i ne trebamo se ustručavati da posegnemo za tim knjigama. Autorica iza sebe ima već tri objavljena romana i jedna ptičica mi je došapnula da se uveliko radi na četvrtom.

Roman "Gdje mi je psihijatrica" je njeno prvo objavljeno djelo, naslovnica i kvalitet tiska su odlični. Ilustracija na naslovnoj strani je privlačna ali unutarnji sadržaj nimalo ne zaostaje.

Iskrena preporuka!

Osvrt napisala: Dragana Latinović  

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti