Kruno Šafranić: Mojih top 6 knjiga                           za 2016. godinu

2019-04-14

Dragana Latinović me inspirirala da sastavim listu top 5 najboljih knjiga koje sam pročitao ove godine. Bilo se teško odlučiti, stoga sam dodao još jednu knjigu. Lista je tu... Dragana, pet plus još jedna :)

1. Nije moglo bolje, Ksenija Kušec: Rečenice su joj kao da ih piše žiletom. U kratkim rečenicama je puno toga rečeno. U dugačkim rečenicama imam osjećaj da se penjem na Mount Everest. Njen novi roman Nije moglo bolje, uvrstao bih ga u lijepu književnost. Nema tu ništa ružno, ni ništa previše lijepo. Nego je to jednostavno dobro. Od ničega je napravila nešto. To je to. Proza u kojoj mogu uživati dok čitam.

Kao što wikipedija kaže: 

Književnošču se nazivaju i djela takozvane "lijepe književnosti", najraznovrsniji sastavci ostvareni kao umjetnost riječi i pisane riječi, u kojima pisac izražava osobni svjetonazor i vlastite zamisli subjektivne naravi, koje se ne mogu iznijeti kao objektivna znanstvena činjenica. 

2. Seks i glamur, Ana Bukovac: Nisam pročitao puno takvih knjiga erotske ljubavne tematike, ali ova me oborila s nogu i zainteresirala već nakon prve stranice. Nikola je premoćan lik kojeg je Ana super opisala i dala mu dušu. Nakon Hrvatskog plemstva, Ana se razvila u vještu spisateljicu s bogatim vokabularom i piše jako lijepe opisne rečenice. 

3. Trilogija Ja nisam serijski ubojica, Gospodin monstrum, Ne želim te ubiti, Dan Wells: Ovo je definitivno najbolji krimić svih vremena kojoj se svake godine iznova vraćam. Cijelu trilogiju pročitam u tjedan dana. Opisi brutalno dobri, radnja i zaplet premoćan. Pogledao sam film i odličan je. 

4. Bez osjećaja, Vedrana Harak: Prvijenac mlade spisateljice koja piše dijaloge stilom kao i ja. Njen zaplet radne je vješt kao što to radi u svojim romanima Aprilynne Pike. Knjiga za mlade koju toplu preporučam svima koji se žele na sat vremena zabaviti i nasmijati. 

5. Ubojstvo na sjajnom balu, Matilda Mance: Pravo osvježenje na domaćoj književnoj sceni. Krimić koji me oduševio, ne samo mene, već se svidio i mojoj sestri Branki :) Knjiga koja te obori s nogu, a istovremeno se ureže u tvoju kožu jer su neki opisi prebrutalni. Opise Matildine knjige bih usporedio s knjigama Dan Wellsa. 

6. 041, Saša Šebelić: Odličan domaći Sf roman. Iz Sašinog pera, rađaju se originalna djela. U romanu ima odličnih ideja, koje u budućnosti mogu biti i stvarne. Vjerno je to Saša opisao, toliko dobro da se neke scene uvuku u vas i još dugo razmišljate o njima. 

Ima još puno izvrsnih romana, poezije, ali i zbirka priča koje sam pročitao ove godine koje bih mogao preporučiti i napisati dojmove. Odlučio sam se za ovih top 6 za 2016. godinu. 

Želim vam ugodno čitanje i nezaboravno putovanje s bilo kojom knjigom za koju se odlučite s ovog popisa. 

Kruno Šafranić

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti