Nepočešljane misli - Mia Ugrin

2019-04-27

Nepočešljane misli

Kad podijeli se špil
Padne zadnja
Karta na stol
Oslikavajući
Gole sjene
Naših duša
Znat ćeš
Tko nikad
Nisi bio
Za kim
Žudjela sam ja.
Zbilja će
Oskvrnutu iluziju
Grohotom ismijati
Plješćući za stolom
Profućkanim nama.
Tad ti
Podigni čašu
Iako
Napola ispunjenu
S pićem
Koje nikad
Volio nisi
I nazdravi mi
Još kiselo
Nasmiješi se
U hipu prevrti
Sve što mogli smo biti
Da smo ikada postali.
Autorica teksta: Mia Ugrin
Foto/Mia Ugrin
Rođena sam 1991. u Splitu, mag. iur. Pišem od 2006. godine, sudjelovala sam u dvije međunarodne zbirke u organizaciji PiK-a.

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti