Osvrt na putopisni događaj ORIJENTacije s Damirom Vujnovcem

2019-04-14

U sklopu ciklusa ORIJENTacije, Damir Vujnovac je 10. prosinca 2015. Godine u Laurenčićevoj 8, u Zagrebu u Knjižnici Ivane Brlić Mažuranić održao putopisno predavanje o Turskoj.

Putovanje kroz šest zemalja, a sve zbog odredišta Kapadokija, Turska. Svako putovanje je avantura kojim pomičemo granice vlastite svijesti o nepoznatom. Damir svoju avanturu započinje u Makedoniji, što mi je izazvalo buru emocija, jer i sami želimo posjetiti tu zemlju. Fotografirajući, ne samo znamenitosti određenih destinacija, običnog čovjeka, Damir nam na osebujan način približava putovanja jer to su ljudi koji su obogatili i upotpunili njegovo putovanje, dokazujući da ima dobrih ljudi, s kojima bez obzira na nepoznavanje jezika, najbolje komuniciraš osmijehom. Isto tako, jako su dojmljive slike tržnica jer u njima se najbolje ocrtava pravo srce grada, sva ta užurbanost, vreva, boje, okusi i mirisi, faktori su koji nam se urezuju u pamćenje. Zahvaljujući Damirovom živopisnom izlaganju i zanimljivim anegdotama, stvoren je osjećaj kao da smo i mi sami prevalili put dug 5.000 kilometara.

Volimo ovakve događaje i smatramo da bi ih trebalo biti puno više. Ovo je jedan od načina kako okupiti ljude, zaljubljenike u putopis i druge žanrove knjiga. Knjižnice su idealne za ovakva okupljanja, jer na ovakvim događajima susrećemo prijatelje koje nismo dugo vidjeli ili upoznajemo nove. Okruženi knjigama u toplom prostru, razvijemo nove ideje i pronalazimo inspiraciju bilo za pisanje bilo za potragom čitanjem nove literature.

Na fotografiji dvije čitateljice Natalie Zvonar i Nikolina Surla, članice čitateljskih klubova u Knjižnici Ivane Brlić Mažuranić

Na fotografiji Natalie Zvonar i Kruno Šafranić.

Damiru želimo još puno avantura, lijepih fotografija i podijeljenih doživljaja s čitateljima.