PJESMA, MOJA VJERNA DRUGA - Suzana Marić

2019-04-27

Kada dan umorne kapke spusti
I tišina me obgrli nijema
A srce svoju priču izusti
Dok se luna na put sprema
Tada poslušaj ispovijest moju
Jer dušu predajem stihovima tvojim
Priču ću ti ispričati svoju
Samo istinu, jer nje se ne bojim
Jedino tebi svoje boli dajem
Jedino tebi srce otvaram
Misli, želje, snove nedosanjane
Među tvoje retke stavljam.
Poslušaj me noćas dok Luna je budna
A zraka mi njena sjeda na ramena
Moje riječi među svoje retke spremi
Sačuvaj ih za neka druga vremena
Možda jednog dana znatiželjna duša
Pronađe te negdje prašnjavu i samu
Pa otvori stranicu požutjelu od godina
I pročita tajnu suzom ispisanu
Pročita ispovijed što u njedrima si čuvala
Tako vjerno, vremena duga
Kako? To si ti znala
Jer ti si, pjesmo, moja vjerna druga

Autorica teksta: Suzana Marić

Foto: Krunoslav Kezić 

Suzana Marić rođ.1970 u Zagrebu. Živim i pišem u Slatini. Objavljujem dječju i poeziju za odrasle. Nagrađena sam poveljom za najljepšu dječju pjesmu, a dosta mojih pjesama je objavljeno u zbornicima.  

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti