Psihološki triler "Štorka" - Jelena Hrvoj - osvrt

2019-04-19
PiK preporuke - čitajmo domaće - knjiga je nezamjenjiv dio života 


...Dakle, Štorka je vrlo neobična, jeziva, brutalna i originalna priča. Mlada i talentirana spisateljica s lakoćom uvodi čitatelja u mračni i poremećeni um Ere Torin...

Prije svega želio bih se zahvaliti što sam dobio priliku pročitati drugačije djelo. Moram priznati da sam u početku bio skeptičan, mislio sam što ta "balavica" može napisati. 1987 godište, i spisateljica. Danas svatko može napisati i izdati knjigu. Dobro, ne baš i izdati, ali shvatili ste što sam htio reći.

Kako sam se prevrio... 

Dakle, Štorka je vrlo neobična, jeziva, brutalna i originalna priča. Mlada i talentirana spisateljica s lakoćom uvodi čitatelja u mračni i poremećeni um Ere Torin.

Naime, Era je na prvi pogled sasvim obična djevojka, ne razlikuje se od većine svojih vršnjaka. Voli životinje, udomila je psa, bavi se vrtlarenjem...

Živi u naoko mirnom susjedstvu. Ali samo na prvi pogled. Era boluje od shizofrenije...

Okidač za povratak Erine bolesti je ljutnja i rastrojenost.

Susjedi delikventi, na okrutan način muče i ubijaju njenog psa, kojeg ona zakopa u svom vrtu. U vrtu je pokopala i sve one koji su bili zli, ili je na bilo koji način povrijedili.

Pojedine dijelove romana su me toliko uzdrmali i prestrašili da sam morao uzeti stanku i otići udahnuti malo svježeg zraka. Stvarno su jezivi i brutalni, naročito dio priče koji se događa na noću na groblju.

Iako sam u ranim pedesetim godinama, "balavica" me uspjela toliko isprepadati da dvije noći nisam mogao normalno spavati. Tek na samom kraju romana sam se smirio, posljednja slagalica "sjela" je na svoje mjesto. 

Psihološki triler "Štorka" - Jelena Hrvoj

Jelena vješto i lako opisuje Erinu mračnu stranu, čitatelja upoznaje sa svim grozotama koje ova teška mentalna bolest nosi sa sobom.

Oboljeli od shizofrenije su zarobljenici u svom tijelu, isključeni i osuđeni od društva. Prepušteni su sami sebi i svojim strahovima.

Spisateljica toliko vjerno i osjećajno opisuje Erine mračne "epizode", da mi je bilo istinski žao svih koji boluju od ove strašne bolesti. Shvatio sam koliko je Eri teško.. 

Knjigu bih preporučio svima, naročito onima koji vole mistične, mračne, pa i okultne teme. Jelena, moj duboki naklon. Bravo!!!

I oprosti na onom "balavica", dobrano si me potresla i isplašila!

Osvrt napisao: Marko Vičić, čitatelj  

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti