Roman Plamen ljubavi - Duška Kuzmanović

2019-09-07

Wattpad priča, knjiga je tiskana.  

Anđela i Ognjen nekada su bili par. Nakon dugih šest godina ponovno se sreću na svadbi njenog rođaka. Željela je Anđelka zaboraviti Ogija ali ni šest godina nije bilo dovoljna da potisne i zaboravi ljubav koju su imali. Još uvijek su se voljeli, a Anđeli je taj susret nakon toliko godina bio jako težak, znala je da ga ne može izbjeći i da jednom mora doći do njega kako bi se uvjerila da je konačno kraj. Tim susretom i svadbom započinje njihova priča, puna čežnje, ljubavi, bola, uspona,padova i nade u bolje sutra. Sad bi ja vama još pisala, a ne želim vam spojlati. 


 Volim ovakve priče koje me protresu i ostave pod velikim dojmom. Sa čitanjem sam odugovlačila jer sam željela uživati u priči iako sa suzama u očima. Priča je prepuna citata, brzo i lako se čita. Velika preporuka za ovu knjigu tko nije čitao. Jer ovo morate pročitati. Za knjigu se javite Duški jer je priča povučena s wattpada. I za kraj citat koji je i sama Duška stavila na početak knjige, a meni je poseban.

"Ona je moja, meni zabranjena, u srce zaključana, sa dušom spojena, meni suđena, od mene uništena... Za mene rođena i mojom rukom slomljena." 

Osvrt napisala: Natalija Mikulić 

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti