SF roman - Zovite me Jurina - Saša Šebelić - osvrt

2019-04-19

Kruno me pitao da li bi htjela pročitati našeg pisca... Ok, zašto ne, ne čitam ih baš.... Fantastika je... Nisam baš ljubitelj, ali evo dam priliku kako je riječ o domaćem piscu.

Roman Zovite me Jurina, početak i stil zanimljiv, iako meni nakon puno noćnih (kako radim) bilo teško uvući se u knjigu. Stil me oduševio od svih stranih prevedenih knjiga koje vuku na isto, čast iznimkama. Neću vam otkriti detalje osim da se radi o višem inspektoru Javorinu, (tu sam već kupljena, istraživanje i inspektor) koji istražuje neobične događaje u Istri, ali tu se pojavljuje netko stariji, mudriji... Vampir... Sva Javorinova istraživanja neobičnog događaja vračaju u prošlost i mjesna naklapanja. Da se tu i nasmijati ali i ostati na kraju s upitnikom... Iako nisam ljubitelj fantastike mogu vam preporučiti da ga pročitate jer knjiga je dobra. 

Osvrt napisala: Snježana Veselovac Šlibar, čitateljica 

Zovite me Jurina - Saša Šebelić

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti