Šta si to mogao o meni znati - Ines Hadžibegić

2019-05-14

Šta si to mogao o meni znati

Šta si to mogao o meni znati,
Osim mojih riječi, što rekoh ti jednom;
Bila su to samo, moja pusta polja nade,
Besjede o čovjeku, što smatra me bezvrijednom

Šta si to mogao o meni znati;
Zar tebe moja riječ, ni jednom dotakla nije?
Znaš li da sam i ja, samo duša što snije;
Zapitaš li se ikad, gdje sam i kako mi je?

Šta si to mogao o meni znati;
Ni voljom svojom, ni željom da te mine,
Osim riječi mojih, što napisah ti jednom,
Od gorke tuge, do najgore istine

Šta si to mogao o meni znati;
Čovjek, da sam? Šutiš;
Zar sram te nije?
Ni glasa svoga, ti za mene nemaš,
A možda je to sve, što i treba da znaš.

Autorica teksta: Ines Hadžibegić 

Foto/Kruno Kezić

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti