Tamo negdje - Tajana Paradžik

2019-04-27

Tamo negdje

Tamo negdje daleko.
Ispod istog neba si i ti.
Gledamo iste zvjezde i isto sunce nas grije.
Tako daleko si.
A ja iz dana u dan borim se
sa svojim demonima i anđelima
Želim da te zaboravim.
I trudim se, stiščem zube,lomim prste
vrištim bezglasno i umirem.
Duša mi se kida u sive bezlične trake.
Tada jedno jutro nađem utjehu u nekoj
sitnici,usreći me.
Dan za danom prođe mjesec i godina
ili par i pomislim kako sam te zaboravila,
preboljela. Napokon sam slobodna!
I onda mi dođeš u san.
Pogledaš me tim svojim azurno zelenim nasmijanim očima,
poput povjetarca dodirneš me lako prstima,
poljubiš usnama slasnim i željnim poput ranih
jagoda.
I tada znam nikad više neću sebi da pripadam.
Tamo negdje daleko
iako uvijek uz mene u mojim snovima.

Autorica teksta: Tajana Paradžik
Foto/Kruno Šafranić 

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti