Rezultati natječaja za poeziju i priču povodom 10. rođendana grupe Pisci i Književnost

2021-04-07

Povodom 10 godina postojanja grupe Pisci i Književnost, organizirali smo natječaj za poeziju, priču i darovali smo knjigu Čarolija zimske noći. Natječaj je bio otvoren u grupi Pisci i Književnost, grupa PiK kutak - Književnost koja se čita i pamti, stranica Pisci i Književnost - Writers and Literature i profil Pisci Književnost. 

Na natječaj je stiglo više od stotinu tekstova. Odabrali smo tri pjesme i jednu priču.

Zahvaljujemo se svim učesnicima natječaja i čestitamo nagrađenima. Zahvaljujemo svima na lijepim željama i čestitkama povodom našeg 10. rođendana.

Suci natječaja: Kruno Šafranić, Dragana Latinović i Vedrana Harak

Izdvojili smo po jedan dio strofe iz svake pobjedničke pjesme.

1. mjesto: Muamer-Mušo Avdić, Danska - JA SAM

Strofa iz pjesme Ja sam

"Ja sam ta grančica što te zaklanja od sunca,
i žeđ u slanoj vodi kad te talas zapljusne.
Ja sam taj nemir, ta vatra u tebi što bunca,
i ljetni pljusak kiše na sasušene usne."

2. mjesto: Ibrahim Ibrahimović, Bosna i Hercegovina - NAŠA TREŠNJA

Strofa iz pjesme Naša trešnja

"Sjedoh u hladovinu tvoju,
da odmorim staru dušu - hoću.
Sjećam se kako sam s dragom,
sa klupe, brojao zvijezde noću."

3. mjesto: Julijana Plenča, Hrvatska - BIT ĆU OVOM JUTRU PJESMA

Strofa iz pjesme Bit ću ovom jutru pjesma

"bit ću ovom jutru sve što srce mi poželi,
bit ću kapljica rose koju pamte livadni akvareli
bit ću samo obična njegova pjesma,
samo treperavi šapat nekih novih dveri."

PRIČA DO STO RIJEČI

Dvije rečenice izdvojene iz priče

1. mjesto: Tamara Maksimović, Srbija - TATA

"Tata, volela bih da ti kažem sve ono što ćutim. Toliko te volim, to je ljubav koja nema rok trajanja."

NAGRADA: Muamer-Mušo Avdić, Ibrahim Ibrahimović Julijana Plenča

Prigodne zahvalnice/diplome (šaljemo ih u pdf formatu koji pobjednik/ca može isprintati za uspomenu.) Besplatno objavljivanje jedne pjesme u zbirci POVEZANI STIHOM. (Knjigu ne dijelimo za nagradu.)

NAGRADA: Tamara Maksimović

Prigodna zahvalnica/diploma (šaljemo u pdf formatu koji pobjednica može isprintati za uspomenu.) Besplatno objavljivanje jednog teksta u zbirci Iza proznih vrata. (Knjigu ne dijelimo za nagradu.)

NAGRADA: Svetlana Strinić

Darivali smo knjigu Čarolija zimske noći, a knjigu je dobila Svetlana Strinić.

U Zagrebu, 7.4.2021.

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti