Zbirka pjesama ''Sunce zalazi Jecajući'' - Danijel Trojan - recenzija

2019-04-19

PiK preporuke - čitajmo domaće - knjiga je nezamjenjiv dio života 

...Unutrašnja borba između dobra i zla se odvija u nama, i mi smo ti koji odlučujemo tko će biti pobjednik...

Zbirka pjesama ''Sunce zalazi Jecajući'' - Danijel Trojan


'' Koju ulogu želiš igrati
u ovome životu?
Želiš li biti u tragikomediji
ili proživjeti pravu životnu dramu?''



Prva strana zbirke pjesama, predstavlja ulaz u svojevrsno čistilište, predulaz na putu ka raju ili paklu. Svijet je to obojen crno-bijelim bojama, bojama borbe između dobra i zla. U čistilištu anđeli ne spavaju, već su uvijek na straži spremni da obrane svijetlost od tame. Tesko je ostati imun na sam tok borbe jer je u igri spas duše. Zapravo svaki čovjek predstavlja čistilište, poligon na kome se odvija ova borba. Agonija borbe, postojanje pobjednika i patnja pobijeđenog su glavne pjesničke slike ove zbirke pjesama.

Foto/Pisci i Književnost 

'' Zvuk slomljenih krila
putuje kroz noć
i krade tišinu i mir
nasljednicima kraljevstva nebeskog
sto ne poznaju svoju moć.'' 

Unutrašnja borba između dobra i zla se odvija u nama, i mi smo ti koji odlučujemo tko će biti pobjednik. Pjesme iz ove zbirke su odraz ove borbe. Teško je ostati imun na tugu koja prolazi stihovima. Ljudi ogrezli u borbu predstavljaju okosnicu ove zbirke. Od samog trenutka rođenja pa do neizbježnog momenta smrti, čovjek se bori protiv samog sebe. Ova borba je najteža jer ja na kocki spas duše. Nas ne pokreće ljubav, mržnja, čast ili hrabrost, nego borba za opstanak dobra i suzbijanje zla.

'' Gdje smo ja i ti
izgubljeni na ovom svijetu?
Radujemo li se zimi
ili vrućem ljetu?'' 

Poanta stihova nam nije nepoznata, samo su se rijetki je usudili staviti na papir. Čitajući ovu zbirku pjesama stekla sam utisak, kao da se pred očima odvija moj život, sa manjim varijacijama teme. Teško je izbjeći utisak da je pjesnik spoznao samu suštinu našeg postojanja na ovoj planeti.
Recenziju napisala: 

Dragana Latinović, čitateljica, BiH  

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti