Zbirka poezije - "A nekad si mi kupovao lizalice" - Vlatka Planina - osvrt: Dragana Latinović

2019-05-13

Ljubav je kao godišnje doba: rađa se u proljeće, sazrjeva ljeti, daje plodove u jesen i polako vene zimi. 

Stihovi zbirke pjesama "A nekad si mi kupovao lizalice" autorice Vlatke Planine su autentično svjedočanstvo jedne takve ljubavi. 

Kroz istančane stihove otkriva svakodnevnicu ljubavi, strah, čežnju, patnju, sreću i radost. Poetika ljubavi je u tome da se ta osjećanja prožimaju i da nije moguće izdvojiti jedno osjećanje koje se vezuje za ljubav posebno, već su oni neraskidivo vezani. 

"podari mi život,

utkaj me u svoje snove,

približi me sebi..." 

Ljubav je pokretač koji nas tjera da se mijenjamo, postajemo bolji. Čitajući stihove čitaoc je uvučen u svijet ljubavi, gdje je jedna lizalica vrjednija od zlatne ogrlice. 

Pjesnička snoviđenja su isprepletene kroz svilenu paukovu mrežu koja obavija čitaoca i uvlači ga u svijet pjesničke riječi.

Kada pomislimo da ne može bolje nanovo bivamo osvojeni pjesničkim stihom začahurenim kao larva koja čeka da izraste u predivnog leptira. 

" ja pišem samo o sebi

jer samo sebe znam..." 

Dragulji pjesništva su zatočeni u ovu pjesničku zbirku, koja je riznica lijepe misli. Vedrina pjesničke misli tjera nas na iščitavanje stihova iznova i iznova. Moja iskrena preporuka za čitanje!

Osvrt napisala: Dragana Latinović, spisateljica, BiH 

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti