Zbirka poezije "A nekad si mi kupovao lizalice" - Vlatka Planina - osvrt: Lidija Harak

2019-05-13

Prvo što sam uočila čitajući ovu knjigu poezije da je sve pisano malim slovima, i naslovi i stihovi čime čini mi se pjesnikinja ne naglašava samu bit pjesme nego ostavlja nama prostora da sami odredimo i odlučimo što nam je u kojoj pjesmi najvažnije, da odredimo njeno značenje. Do sada nisam baš puno takvih pjesama pročitala i osobno mi se ovom prilikom svidio taj stil pisanja... Teško je raditi osvrt na pročitane pjesme jer svatko poeziju doživljava drugačije. Rekla bih da su se ovom prilikom spojile priroda i ljubav. Gotovo da svaka pjesma nudi nešto iz prirode pretočeno u stihove  

"pod nebom 

pod granama 

pod uličnim lampama

šuljaš se tiho 

pod kapima kiše" 


"vjetrovi mi nose tebe.

dosadilo im valjda lišće" 


"krugovi u žitu i

anđeli u snijegu," 

Čitajući točno možemo zamisliti osjećaje. Nekad su to plahi, nježni prepuni ljubavi 

"budi pažljiv s 

mojim srcem,

nakon što ga 

ispustiš iz ruku,

ono će još dugo

morati kucati" 


"osjećaš li ljubav u 

ovoj nježnoj noći,

drhtaje u grudima

uspavanog grada?" 

a ponekad snažni i puni strasti  

"upali poljupcem

moju čežnju

da mi uvijek 

budeš u njedrima," 

Svakako preporučam svim ljubiteljima lijepe poezije da posegnu za ovom zbirkom jer 

"trebali bi slušati sunce i mjesec.

njihovi krugovi uvijek sjaje za nas" 

Osvrt napisala: Lidija Harak, spisateljica, Pakrac  

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti