Zbirka poezije "Nemoj se plašiti ovoga neba" - Vlatka Planina - osvrt

2019-04-19

Zbirka poezije "Nemoj se plašiti ovoga neba" - Vlatka Planina 

"Nemoj se plašiti ovog neba" je druga zbirka pjesama ove mlade, vrlo talentirane autorice.

Vlatka svoje pjesme piše dušom. Svaka pjesma ispunjena je ljubavlju, veseljem, vedrinom i humorom, toliko prirodnim osjećajima, a opet pomalo zaboravljenim. Pjesme su vrlo čitljive, lagane, djetinje razigrane. Čitatelja osvajaju upravo svojom jednostavnošću. Vlatkina poezija je divna, nenametljiva, toliko jednostavna da već prvi stihovi ulaze u uho (i srce).

Piše o nebu - Nemoj se plašiti ovog neba 


Nemoj se plašiti ovog neba,

Ovo nebo je tvoje,

Ovo nebo te slijedi u stopu

I kad mu ne vidiš boje;

Čak i dok spavaš ono je tu

I spušta ti sumorne kiše

I umorne jutarnje magle ti nosi

Da sunce ne budi te više

Zato pusti, spavaj, nestat će jutro

I kiša i magla za sat ili dva,

Ovo te nebo zauvijek voli,

I moje srce, i ja. 


O onima o kojima nitko ne piše - Stričeki sa šeširima


Striček sa šeširom...

Ma ne ti,

To kaže da uvijek

O tebi moram pisati!

Dakle,

Striček sa šeširom

I aktovkom u ruci

Na putu kući

Gdje ga čeka netko

Tko ga voli

(Nek je sretan

Bar u ovoj pjesmi)...

Ma jesam,

Tražila sam tvoje lice

Na njemu,

Tražim te u svima 

Koji prođu,

Ali ovu pjesmu dajem

Stričekima sa šeširima

Kojima nitko ne piše

Pjesme.   

Teško je odabrati najljepše pjesme (kad su sve predivne). 

Spomenula sam da je u Vlatkine pjesme utkan i humor. Pjesma Kako sam dobila ime, prožeta je humorom. Hvala Vlatki koja mi je dopustila zaviriti u njen svijet poezije. Žalosti me činjenica (i spoznaja) da poezija ne zauzima zasluženo mjesto na policama knjižnica. Ljudi se boje poezije. Taj strah je neopravdan i neutemeljen. Naslov Vlatkine zbirke pjesama glasi: "Nemoj se plašiti ovoga neba" 

Ja bih još pridodala - NEMOJTE SE PLAŠITI POEZIJE!!!

Poezija obogaćuje dušu čitatelja, zato čitajte, budite bogati.

Osvrt napisala: Danijela Sabo, čitateljica

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti