Kao sjena - Andrea Krejči

2019-04-27

Kao sjena

Danas gradom hodam kao sjena.
Niti me ima, niti me nema.
Kreću se tek stope umorne žene
koja silno želi da joj se krv ponovno slije
u vene.
Danas gledam kroz ljude,
ne u oči.
Ljudski me pogled
zabrinjava, koči.
Danas ne govorim puno,
tuga tako lako zapečati riječi.
Pogled samo traži ono nešto.
Nešto što liječi.
Danas mi je na plućima
cijeli grad.
Takvom težinom pritišće i steže.
Tijelo traži
samo gram ravnoteže.
Danas gradom hodam kao sjena.
Niti me ima, niti me nema.
Kiša napada lice,
sjena mi se skriva u ulice.
A mene niti ima.
Niti nema.

Autorica teksta: Andrea Krejči
Foto/Kruno Šafranić 

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti