MIR IŠČEM - Ivica Drljača

2019-04-27

MIR IŠČEM

Sam negda
još vu cirkvu zajdem
da breme me pritisne,
ili pak za retke svetke
to napravim.
I već zdavna ne znam
verujem li vu Njeg
i a sem igda veroval.
Se mi se pomotalo.
Huje mi se vu duši nakotilo,
sam škripljem zubmi
i stiskam šake.
I ve me je sveta voda
kak žiravka spekla.
Gledim pod se,
ni senke mi ni...
kak da je sam nečastivi
vu me zišel.
Okoli mene klupe,
kipeci, oltar, klecala...
Isusek z vitraja
bele roke krili,
doziva me...
al negdi gori Un gledi...
Svetlo se
čez pisane glajže probija
i z iskricami mi dušu blaži.
Vusnice mi molitvu šepču,
misli mi ju ne prate.
Već zdavna moje ljubavi ni,
a srce ju pozabiti nemre.
Razgalili me pisani glajži,
vid mi mutiju...
i više je ni se tak sive.
Kak se i male genem
novo mi razigrano svetlo
v oko zajde.
I tak...
s noge na nogu
se zibam...
mir iščem...

Autor teksta: Ivica Drljača 

Foto: Krunoslav Kezić

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti