Osvrt napisao desetogodišnji čitatelj Ante Sabo iz Retkovca

2019-05-14

Roman "Zovu me Zeus" - Matilda Mance

Knjiga mi se jako svidjela. 

Ispričana je iz perspektive psa i prvi puta sam čitao priču koju nam priča pas. Oduševila me.

Zeus je policijski pas koji mora u mirovinu jer njegov vodič Darko odlazi u Afganistan.

Novi vlasik Igor, vodi ga kući u Varaždin, gdje će Zeus biti obiteljski pas.

Voli palačinke i pizzu kao i moja Lajka.

Ona i Zeus vrlo su slični. Puno Zeusovih postupaka i osobina podsjeća me na mog psa.

Zeus će učiniti sve kako bi zaštitio i obranio svoju novu obitelj, čak i ugristi zločeste stričeke ako se usude dirnuti Lanu, Petra, Denisa ili Katju.

Ovo je odlična i poučna priča o hrabrom i odanom psu Zeusu.

Svi psi su jednaki, MOLIM VAS, NEMOJTE KUPOVATI PSE, UDOMITE PSA IZ AZILA!!!

Pas kojemu pružite ljubav i krov nad glavom, voljet će vas neizmjerno i bit će vam odan doživotno!

Osvrt napisao desetogodišnji čitatelj Ante Sabo iz Retkovca.

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti