Roman CRNOOKE SUZANE - Julia Heaberian

2019-05-14

Crnooke Suzane su me zainteresirale bog pozitivnih kritika koje su dobile od čitatelja i knjiških stranica, poštom volim psihološke trilere odlučila sam dati priliku ovoj priči.
Tessa Cartwright je šesnaestogodišnja djevojka pronađena na polju na rubu smrti, među razbacanima kostima bez sjećanja što joj se dogodilo.
Mediji su je prozvali jedina preživjela "Crnooka suzana" što je nadimak ostalih žrtava serijskog ubojice jer je njihov zajednički grob bio prekriven tim žutim divljim cvijećem.
Zbog Tessinog svjedočenja jednog muškarca čeka pogubljenje.
Nakon 20 godina u hladnoj veljači pod prozorom pronalazi svježe posađene crnooke suzane koje cvjetaju samo ljeti.
Uplašena mogućosti da je u zatvor poslala krivoga čovjeka i da je ubojica još na slobodi, Tessa se obraća odvjetnicima koji nastoje spriječiti smrtnu kaznu.
Triler koji nam najprije daje uvid u događaje iz prošlosti koji su obilježili Tessin život kojih se ona još ne sjeća.
I baš to iskakanje iz sadašnjih događanja u prošlost me doista zbunilo pa sam morala loviti priču kao mačku iza rep.
Dosta dugo sam se mučila sa čitanjem
Crnookih Suzana jer sam imala visoka očekivanja,ali mi nisu pružile uzbuđenje ni napetost za koje sam očekivala da će biti,jer je priča jako hvaljena.
Ipak pročitala sam jer je zaslužila odvesti me do vrhunaca radnje koji me skroz iznenadio zaista se nisam se nadala ovakvome kraju.
Tko voli psihološke trilere svako treba pružiti priliku "Crnookim suzanama" na mene nisu ostavile poseban dojam ali nekome do vas dragih čitatelji će biti daš po volji.

Osvrt napisala: Biserka Pisršlin, urednica stranice Knjige u srcu 

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti