Roman Izgubljene duše: Suze žada 1 i 2 - Dayana Evans

2019-07-23

Izgubljene duše: suze žada privukle su me jer me oduševila prethodna knjiga "Elisine vragolije" te mi se svidio stil pisanja autroice Dayane Evans pa sam odlučila si dati truda i nabaviti oba nastavka. Naravno i pozitivni komentari su pridonijeli da uživam u čitanju ove napete priče. Smiješna stvar je to da sam cijelo vrijeme mislila da je Lucian Drake zapravo vampir u kojeg se zaljubi nevina djevojka. Nikako mi nije jasno kako sam uspjela pomiješati vampira i vraga odnosno demona kojega je stvorio Lucifer . Ni lady Jade Northwick nije obična djevojaka koja odrasta uz nemarnog oca koji gubi novac pa odluči kćerku udati za starijeg bogatog čovjeka. Hrabra djevojka odlučuje naći način da se izvuče iz nametnutog braka te pomoć potraži kod tajanstvenog i naočitog susjeda kojemu njen otac također duguje novac. Susret s njim donosi joj mnoge promjene s kojima se pokušava nositi no osjećaji prema njemu i loše vibre koje dobiva od njega dovode je do samoga ruba s kojeg je spašava tajanstvena žena koja joj nevjerovatno sliči. 

Lady Jade je sapašena ali se ne sjeća ničega iz svoje prošlosti te se nađe u nebičnoj zemlji koju njezini stanovnici nazivaju Gala. Tko će osvojiti njeno srce čovjek -pantera Pathos ili vrag Lucian Drake kojeg se Lady Jade ne sjeća kao ni svoje ljubavi prema njemu. Da budem iskrena ljubavne priče nisu moj prvi odabir ,no ova priča me osvojila jer nije tipična ljubavna srceparajuća pričica. Ljubav između vraga i neobične djevojke je napeta i intrigantna priča u kojoj sam uživala te mi je kraj došao prebrzo, ne bi bilo na odmet da ima još barem nekih sto stranica. 

Osvrt napisala Biserka Piršlin, urednica stranice Knjige u srcu

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti