Roman "Seks i glamur" - Ana Bukovac - recenzija: Dragana Latinović

2019-05-14

Da li je postoji ljubav koja briše sve prepreke, ruši granice i osvaja nas na prvu loptu? Da li smo spremni da osjetimo tu snagu ljubavi? Koliko daleko smo spremni da idemo za voljenu osobu?

Barbara je imala sve, ljubav voljenog čovjeka, posao koji je ispunjava i najbolje prijateljice Anu, Maju i Mariju. Kada Barbara poželi da bude impulzivna i iznenadi svog dečka Davida, ona sama biva iznenađena. David njen dečko ne samo da je oženjen, već je i otac dvoje djece. Slomljena Barbara utjehu pronalazi u društvu prijateljica, te sa Majom odlazi na novogodišnje putovanje u Novi Sad. Novi grad, novi ljudi i praznično raspoloženje Barbari će olakšati patnje.

Kako kažu klin se klinom izbija, a stara ljubav se zaboravlja kada sretnete novu. Barbara nije srela bilo koga, srela je njega, Nikolu Webera, prebogatog, prezgodnog i nadasve šarmatnog muškarca. Samo jedan pogled je bio dovoljan da Nikola u Barbari probudi osjećanja prema njemu. Iako su njih dvoje po svojim stavovima dva različita svijeta, u ljubavi su se suprotnosti uvijek privlačile. I samo jedan susret je bio dovoljan da David postane daleka, daleka prošlost. Nikola Weber, playboy koji slama ženska srca, naći će se upleten u mrežu Barbarinih kovrči. No, da li je Nikola baš idealan muškarac za Barbaru, i da li će preći sve prepreke do njenog srca saznati ćete ako pročitate ovaj odlični ljubavni roman.

Kada sam prvi put se susrela sa književnim radom autorice Ane Bukovac, bio je to u pitanju povijesni roman " Hrvatsko plemstvo" s obiljem likova, povijesnom podlogom i zanimljivom radnjom. Taj susret se odigrao prije nešto više od godinu dana. " Hrvatsko plemstvo" me osvojilo i pročitala sam ga u jednom dahu. "Seks i glamur" s druge strane je potpuno različit žanr, u kome se Ana izvrsno snašla. Tako da su se moja očekivanja od ove knjige ostvarila. Ono po čemu je ovaj roman izuzetan u moru knjiga ove vrste je autentičnost likova, te njihov background, koji daju dojam realnosti. Čitajući "Seks i glamur" njegovi likovi su postali tako prisni i poznati, te njihove patnje postaju i patnje čitatelja.

Poletna ljubavna priča čita se u jednom dahu i glatko klizi kao medica niz grlo, i ostavlja nas u izmaglici. Muško-ženski odnosi predstavljaju nepresušan izvor inspiracije.

Ljepota ovog romana se krije u ljubavi koja otapa led sa srca, i zagrijava i najhladnije. Od prve stranice roman "Seks i glamur" čitatelja uvlači u modernu bajku, bajku u kojoj ljubav na kraju i pobjeđuje. Sretan kraj ne znači i kraj jer ta bajka živi u nama čitateljima.

Recenziju napisala: Dragana Latinović, spisateljica, BiH