Roman We come one - Mario Šoštar - osvrt: Arjeta Uzunaj

2019-05-14

U rukama držim knjigu od jednoga autora za kojeg sam slučajno saznala... autor Mario Šoštar... samo naslov knjige mi nije ništa omogućio da saznam malo radnju romana.
Hm...
Kako početi pisati ovaj osvrt kada sve što je napisano u knjizi ko da čitam roman o svom životu...
No... da krenemo polako...
Radnja se odvija u dva daleka svijeta. O dva prijatelja koji misle da su prijatelji ali ipak okolnosti su drugačije.
Glavni lik u romanu u dalekom svijetu i tamo upoznaje djevojku Sandru...
Ona je dobra djevojka nakon praznika vraća se u Hrvatsku a on ostaje u Njemačku.
Nakon tih praznika koji provode oni skupa On se zaljubi u nju.. ona ne prihvaća njegovu ljubav iz nekog njenog razloga...
Radnja dobije zaplet kada on dođe u Hrvatsku i sasvim slučajno sazna da Njegova Sandra voli drugoga...
Ona voli Nevena, a Neven ne voli nikoga ni samoga sebe...
Tu počinje prava bitka.. borba za Sandru se nestavlja. Iako miljima daleko on ne prestaje od cilja da Sandra bude njegov broj 1 u životu..
Tu počinju dopisivanja preko mobitela, čuju se svaki dan do kasno ili ti do ranih jutarnjih sata...
No šta se dešava koliko toga treba proći da ona njega zavoli... hoće li uspjeti u svom naumu da ljubav njegovog života bude ona...
Hoće li popustiti Sandra? Te hoće li ljubav pobijediti zauvijek. Sve to ćete saznati ako uzmete knjigu u ruke i krenete u ove pustolovine što život priču piše. 

Ova knjiga je napisana kao da sam ja ta Sandra... samo što kod mene ne postoji Treća osoba... već kod njega postoji druga djevojka...
Kao da je pisac ušao u samo srž u moju dušu i napisao ovaj predivni roman...

I za kraj mogu reći... da postoje takve ljubavi na daljinu... koliko god nisu zdrave ili nemoguće u nekim slučajevima uspijevaju...
Moja nije uspjela... nikada niti neće...
Takva je moja sudbina... nažalost moram
Naučiti živjeti s tim i gotovo...

Ova knjiga je Blago za mene... čuvati ću je nesebično samo za sebe... možda jednoga dana odlučim poslati Njemu...
Možda tek tada shvati koliko jedna žena može da voli... i oprosti svaki put iz nova...

Mario hvala ti za ovaj dragulj od knjige...
Kao da si moj život napisao na ovim stranicama... imaš moj naklon i respekt...

Osvrt napisala: Arjeta Uzunaj, čitateljica  

Foto/Arjeta Uzunaj 

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti