Sf roman Napušteni - Saša Šebelić - osvrt: Marko Žanetić

2019-05-13

Sašine knjige promatram već dosta vremena ali nikako da neku pročitam. Evo napokon sam pročitao i prvu njegovu knjigu i mogu vam reći da me je oduševila. 

 Knjiga je prepuna akcije te je zanimljiva i napeta do krajnjih granica. 

Nema opisa, autor piše jedinstvenim i posebnnim stilom te jednostavno što mi se jako svidjelo. 

Kao što te vrtlog povuče tako je mene ova knjiga i do zadnjih stranica se nisam mogao rastati od nje. 

Drago mi je da hrvatska književnost ima jednog ovako dobrog Sf pisca, a svima vama preporučujem da barem jednu njegovu knjigu pročitate, nećete požaliti. 

 Osvrt napisao: Marko Žanetić, čitatelj 

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka ©2019 Pisci i Književnost - Izradio Krunoslav Kezić
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti